Translate

poniedziałek, 26 maja 2014

Spódniczka TUTU

   Gdy byłam małą dziewczynką marzyłam o takiej spódniczce. Teraz postanowiłam taką zrobić mojej córce. Długo szukałam na nią wzoru . Nie wiedziałam, że nazywa się po prostu Tutu. Spódniczka jest banalnie prosta w wykonaniu.




Tiul do jej wykonania znalazłam na stronie http://www.goldpol.eu/. Mają tam bardzo duży wybór kolorystyczny. Do wykonania spódniczki potrzebujemy 3 metry bieżące miękkiego tiulu. Ja zrobiłam z dwóch i przydałoby się jeszcze troszkę. Tiul pocięłam na paski 30cm x 60cm. Dla ułatwienia podpowiem, że można kupić już gotową taśmę tiulową.
Próbowałam z rożnymi tasiemkami i gumkami, ale najwygodniejsza dla mnie była szeroka zwykła guma. Dla wygody założyłam sobie ją na krzesełko i tak przywiązywałam.
Bierzemy pasek tiulu i składamy na pół. Przekładamy pod gumką...
 w utworzoną pętelkę wkładamy palce, łapiemy końcówki tiulu ...
 przeciągamy...
 i zaciskamy węzełek mocniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz